کد خبر: ۶۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش؛

خدمات پس از فروش تاکسی ها برقی به عهده کیست؟|سهولت عیب یابی خودروهای برقی

غیاثی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: تامین و ارائه خدمات پس از فروش تاکسی های برقی به عهده خودروسازان است، شهرداری و تاکسیرانی وظیفه تامین ایستگاه شارژ را دارند.

خدمات پس از فروش تاکسی ها برقی به عهده کیست؟|سهولت عیب یابی خودروهای برقیبه گزارش خودروکار -  تردد تاکسی های برقی در پایتخت زنگ ورود شتاب زده وسایل نقلیه پاک شخصی و عمومی را به صدا در آورده است. خودروهای برقی در بازارهای جهانی چالش های مانند شارژ، بیمه و خدمات پس از فروش ندارند. اما در داخل کشور، هر سه چالش مذکور برای وسایل نقلیه نامبرده وجود دارد، شرکت های خودروساز یا واردکننده وسایل نقلیه برقی مدعی تامین خدمات پس از فروش هستند، اما تا کنون اقدامی قابل توجهی انجام ندادند، برای بررسی این مسائل با عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو به گفت و گو پرداختیم؛

* برنامه برقی سازی خودروهای برقی در کشور دنبال می شود، آیا خودروسازان شبکه خدمات پس از فروش را آماده کردند؟

باتوجه به عرضه و واردات خودروهای برقی در کشور، شبکه خدمات پس از فروش این محصولات در حال آماده سازی جهت ارائه خدمات است.

اگر بخواهیم خودروهای بنزینی، دیزلی و برقی را از نظر شیوه و ساختار عیب یابی قیاس کنیم، برقی ها تعمیرات ساده و راحت تری دارند

* بارها گفته شده که خودروهای برقی محصولات کم استهلاکی هستند، تعمیرات این خودرو از محصولات احتراق داخلی ساده تر است؟

اگر بخواهیم خودروهای بنزینی، دیزلی و برقی را از نظر شیوه و ساختار عیب یابی قیاس کنیم، برقی ها تعمیرات ساده و راحت تری دارند؛ تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات خودروهای برقی بسیار کمتر از محصولات بنزینی و گازوئیلی است.

* تاکسی های برقی به تازگی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شدند، خدمات پس از فروش این خودروها توسط تاکسیرانی یا خودروساز انجام می شود؟

تامین و ارائه خدمات پس از فروش تاکسی های برقی به عهده خودروسازان است، شهرداری و تاکسیرانی وظیفه تامین ایستگاه شارژ را دارند.

شرکت های خودروساز و وارد کننده وعده تامین باتری را دادند

  • باتری خودروهای برقی به عنوان چالش اصلی این محصولات شناخته می شود، تامین باتری وسایل نقلیه عمومی پاک چه زمانی برای شبکه خدمات پس از فروش انجام می شود؟

شرکت های خودروساز و وارد کننده وعده تامین باتری را دادند، با توجه به قیمت بالای باتری تهیه آن در شبکه خدمات پس از فروش به سرعت انجام نخواهد شد.

 

خودروهای برقی

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار